Paradigma programării orientată pe obiecte stă la baza majorității limbajelor de programare populare la ora actuală: C++, Objective-C, Java, C#, Python, Ruby, PHP etc. Aceast mod de programare are la bază câteva principii: abstractizarea, încapsularea, moștenirea și polimorfismul.
Cui i se adresează acest curs?
Acest curs își dorește să accelereze asimilarea fundamentelor programării orientate pe obiecte și este dedicat începătorilor și celor care aspiră la o carieră de programator Java.
În acest curs vei învăța despre:
- Conceptul programării orientate pe obiecte
- Clase
- Obiecte
- Moștenire; Compoziție
- Modificatori de acces
- Încapsulare
- Polimorfism
- Abstractizare
- Clase abstracte
- Interfețe
Metoda de predare
80% practică, exercițiile find realizate împreună cu formatorul. Exemplele vor fi realizate cu limbajul de programare Java.
Materiale necesare
Aveți nevoie de laptop. Pentru a putea rula programe in Java, este nevoie de instalarea unui compilator și a unei masini virtuale. Aceste operații se vor face în dimineața cursului, îndrumați de către trainer.
Derularea evenimentului
- Durata: 1 zi
- Program: intervalul orar va fi anuntat pe email participantilor
- Pauze: după fiecare exercițiu, pauza de masă între 13:00-14:00
- Comunicarea: limba română
- Materialele de curs: în urma participării la curs, veți primi pe e-mail varianta electronică a materialelor folosite
- Loc:urmează să definim:
- Auditoriu: minim 5 participanți
- Traineri: mai multe informații pe pagina formatorilor POO.
Programarea orientată pe obiecte
