Descriere
- Acest principiu ne aminteste sa-i spunem unui obiect ce sa faca cu datele sale in loc sa-i interogam starea din exterior si sa actionam in functie de stare.
- Astfel respectam unul dintre principiile fundamentale OOP care spun sa cuplam datele cu comportamentul care le foloseste. Va fi mai usor sa controlam efectele pe care le au modificarile ulterioare si care nu vor provoca efecte neasteptate.
- Prezentarea va contine si un exemplu de cod al carui design va fi schimbat astfel incat sa respecte acest principiu. Vom vedea cum se contureaza si incapsuleaza mai clar responsabilitatile de business.
- Vom lamuri si cazurile in care avem nevoie de interfete si cine le controleaza. Asta ne poate ajuta sa intelegem mai bine si principiul Dependency Inversion.
- Cum rezolvam problema fragilitatii testelor astfel incat acestea sa nu trebuiasca refacute odata cu redesign-ul claselor?
Cui se adresează aceast atelier?
- Programatorilor care doresc sa-si consolideze cunostintele de incapsulare in OOP, fie ca au mai multa sau mai putina experienta.
- Programatorii avansati sunt bineveniti pentru a contribui la discutii cu experienta lor.
Cunoștinte necesare
Participantii ar trebui sa aiba cunostinte OOP de baza.Exemplele vor fi in C# dar nu necesita cunostinte de .net, pot fi usor de inteles si de programatorii care folosesc alte limbaje care suporta OOP.
Derularea evenimentului:
- Data: 20.11.2024
- Durata: 1.5h – 18:30-20:00
- Comunicarea: limba română
- Loc: se va comunica in urmatoarea saptamana
- Auditoriu: minim 5 participanți
- Formator: Flaviu Boldea
Link pagină înscriere: aici