Transfer bancar:

RO45 BTRL RONC RT0V 2628 9601

Direcționare 2%:

CUI 33086548 RO45 BTRL RONC RT0V 2628 9601
 
Comunitate , vocație și educație!

Psihologia văzului creator. Relația designer-client

Psihologia artei vizuale este baza indispensabilă pentru a crea estetica ce conferă rigoarea și caracterului științelor exacte. Caracterul esteticii semiotice este în strânsă legatură cu percepția vizual comercială. Munca unui designer pentru o lucrare comercială trebuie să trateze ceea ce poate vedea toata lumea.

Armonia între munca designerului și nevoia clientului este dată de răspunsul la întrebarea:    „De ce?„. Raspunsul nu trebuie să fie unul corect, care să justifice gândirea designerului, ci unul credibil care să convingă clienții clientului. Cea mai puternică armă a desenatorului este cunoașterea științei puterii de percepție a văzului creator.

Cui i se adresează acest curs?

Cursul este gândit să răspundă nevoilor de înțelegere ale tuturor specialiștilor implicați într-un proiect de promovare comercială, în dezvoltarea unui proiect IT, în crearea oricărui obiect destinat esteticii, începând de la ideea produsului până la lansarea lui pe piață, începând de la omul de vânzări și designer până la oricine se gândește să își deschidă o afacere.

În acest curs vei învăța despre:

  • Legătura între designer și client. Designul vinde. Cât și ce vinde?
  • Importanța unui om de vânzări bun.
  • Ce servicii oferim: suntem angajați sau administrăm propria afacere?
  • Cunoașterea clientului și construirea designului în funcție de profilul acestuia. Armonia relației designer/client.
  • Principiile după care construim un design. Importanța percepției vizuale. Cateva reguli de aur.
  • Calitatea unei lucrări. Cât de repede este ea acceptată de client. Cum vindem o lucrare de design?
  • Tendințe în designul comercial de-a lungul timpului. Cum alegem sursa de inspirație?
  • Arta de a nu copia. Folosește resursele disponibile pe internet.
  • Arta de a pastra un client mulțumit, chiar și după 3 ani de colaborare.
  • Importanța portofoliului.

Metoda de predare:

100% practică: discuții libere despre cazuri concrete; rezolvarea unor probleme concrete.
Identificarea unor tipuri de relații client-designer și dezbaterea lor având în vedere conjunctura social culturala atât pe plan local, cât și național.

Materiale necesare:

La cursul acesta nu aveți nevoie de laptop și nici de alte materiale. Fiecare vine de placere, pregatit să plece acasa măcar cu senzația că a înțeles o parte din misterele unui business care funcționează. Prezența este cea mai importantă.

Derularea evenimentului

  • Durata: jumătate de zi
  • Program:  intervalul orar va fi anuntat pe email participantilor
  • Pauze: de comum acord cu participanții
  • Comunicarea: limba română
  • Materialele de curs: –
  • Loc: în funcție de disponibilitatea sălilor, ori la Terroirs Boutique du Vin ori sau la Hub onezero –  – înainte de data cursului veți primi email cu ultimele detalii: apare ora de început și locul în care va fi susținut cursul.
  • Auditoriu: minimum 5 participanți
  • Formatori: mai multe informații pe pagina formatorilor

 

Anunță-ți prietenii!

1 comment

Lasă un răspuns